Feeds:
Kiriman
Komen-komen

al-kisah nok dijadikan cerita hok benar dan bukan rekaan semata-mata…. kisah ni bermula di sebuah stesen bas dekat pengkalan kubur. Apabila kawe tengah dok tunggu bas marilah sore lelaki yang agak handsome… kawe nok tegur tapi dio ni nampak macam bengis joh….. kawe pun g d dekat cikit dengan dio tapi x sempat nok tegur bas pun sapa… masa dok dale bas kawe duduk la belakang lelaki tadi. nak dijadikan cerita lelaki tadi duduk sebelah ore lelaki hok  banyak kecek tp dio ni kopaq sikit.. dale kata lainnya kopaq ni ore luar panggil ‘ sengau’……. walaupun kopaq tapi ore ni banyak kecek…. Macam-macam la hok dio tanya ko ore jate hok dok sekali ngan kawe masa dok di stesen bas td.Hok anehnya walaupun ore kopaq ni banyak kecek dan banyak tanya tapi dio ni wat tak tahu jah…. kawe terpikir jugak bakpo la dio ni tak nok kecek walaupun ore kopaq ni tanya banyak soalan…… sapa la di Kota bharu kawe n lelaki ni turun la kat stesen bas… terdetik dale kepala nak tanya lelaki ni bakpo la dio x nok jawab soalan ore kopaq tadi…. kawe pun beranikan diri pergi tanya jugak walaupun takut….. kawe tanya lelaki ni masa dale bas tadi bakpo dio tak jawab soalan ore kopaq hok tanya  tadi………… dio pun cepat2 jawab….. ” haawe nok awab ana uga haawe ni hun hopaq hugak” ………… lepas tu baru kawe tahu dio ni pun kopaq jugak… patut la dio ni tak jawab masa ore kopaq tadi tanya… dia taku ore kopaq tadi pikir dia ni nak perli ko dio…… daripada dio pikir gitu lebih baik dio dok diam… selamat pun selamat… dia takut kalo jawab  td ore kopaq te (pukul) dio……………..

lepas tu lah baru kawe tahu cerita…… kadang2 kalo pikir balik cerita ni nak tergelak sapa nok kencing… macam2 la ragam ore dale dunia ni…..

Advertisements

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!